بازدید 6806

 انصراف رضا رشیدپور از بازگشت به تلویزیون

باعث افتخار من است که بتوانم صدای بخشی از جامعه در رسانه ملی باشم و اصولا هویت رسانه ملی را در همین تکثر مردم محور می‌دانم. اما واقعیت آن است که احساس می‌کنم در موقعیت حاضر، حضور من به جای آنکه سبب ساز نشاط و یا امید باشد، دستمایه‌ی تشویش ذهن مخاطب و تشدید دو قطبی‌های غم‌انگیز خواهد شد. آفت بزرگ برای کشور عزیزمان همین حاشیه‌ها و دو قطبی سازی‌ها و … است.
کد خبر: ۱۱۸۸۱۹۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۹ 16 August 2023

 انصراف رضا رشیدپور از بازگشت به تلویزیون

پس از حمله برخی به مدیران صداوسیما بابت بازگشت محمدرضا گلزار و رضا رشیدپور به تلویزیون، رضا رشیدپور که قرار بود با فصل تازه «سیم آخر» به صدا و سیما بازگردد از اجرای این برنامه انصراف داد.

به گزارش «تابناک»؛ در بخشی از یادداشت رشیدپور آمده است: «با کمال میل، دوست دارم که برنامه‌های امیدبخش و مطالبه‌گر برای مردم نازنینم بسازم و اجرا کنم که این وظیفه‌ی من است و هیچ منتی بر گردن مخاطبان گرانمایه و یا مدیران ارجمند نیست... می‌دانم که تعدادی از مدیران روشن‌بین تمام تلاششان را کرده‌اند تا من بتوانم بار دیگر خدمتگزار مردم و وطنم باشم و می‌فهمم که چه اندازه تزریق امید و نشاط در جامعه‌ی خسته‌‌ی امروز را ضروری می‌دانند. برای بالندگی و سربلندی این ملت، باکری‌ها و همت‌ها و هزاران هزار شهید دیگر، جانشان را کف دست گذاشتند، آبروی اندک من که قابل این حرفها نیست.

...باعث افتخار من است که بتوانم صدای بخشی از جامعه در رسانه ملی باشم و اصولا هویت رسانه ملی را در همین تکثر مردم محور می‌دانم. اما واقعیت آن است که احساس می‌کنم در موقعیت حاضر، حضور من به جای آنکه سبب ساز نشاط و یا امید باشد، دستمایه‌ی تشویش ذهن مخاطب و تشدید دو قطبی‌های غم‌انگیز خواهد شد. آفت بزرگ برای کشور عزیزمان همین حاشیه‌ها و دو قطبی سازی‌ها و … است. بنابراین ضمن تقدیر مجدد از مدیران گرامی، به ویژه مدیران ارجمند شبکه سه سیما که صادقانه برای این رخداد تلاش کردند، همچنین قدردانی فراوان از همکاران بی‌نظیرم در شبکه‌ی سه و به ویژه مسابقه‌ی سیم‌آخر، توفیق این خدمتگزاری را به زمانی مناسب‌تر موکول می‌کنم.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۱۶
میکروفون و تریبون را برگردونید به اون مجری (!؟) کم ذوق و تنگ نظر که چند روز هست سفت یقه خودش را گرفته است.
بگذارید از تنگ نظری یک موقع خود کشی نکند.

مجری کم ذوق: در این دنیا برای همه جا هست. هنرمند باش جات را کسی نمیگیره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
رسید پور دوباره ریشاش در اومد:)
ایکاش میشد گلزار هم منصرف بشه
ولی نمیشه عمرا
الهی شکر نیامد
بهترین کار
سلام. آقای رشید پور شما صدای کدام بخش مردم خواهید بود؟ اغتشاشگران؟ شاید بهتر باشد از خداوند متعال برای ساعات زیادی که وقت مردم را گرفته است و بیهوده تحویلشان دادید به ازای میلیونها تومان ،غفو بیابید. امیدوارم هرگز نه شما و نه شومن ها و ملیجکها و دلقک‌هایی مثل شما را در تلویزیون جمهوری اسلامی نبینیم. شبکه شما من و تو است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
وقتی که 90 درصد مردم از نظر شما اغتشاشگر محسوب میشن احتمالا باید تعریف و معنی اغتشاش را دوباره مطالعه کنی
همون برنامه پاورقیتون رو با اون مجری .. پخش کنید ماکه خیلی وقته برنامه هاتون رو نگاه نمی کنیم حیف اقای رشید پور که بیاد براتون برنامه ایی اجرا کنه همون بهتر که نیومد
مجری باشخصیت و درک وشعور که کمتر مجری سواد ودانش ایشون رو داره
درصداوسیما چه خبراست؟ما مردم نامحرم نیستیم@!@@@
احتمالا او بخشی از جامعه که ازش حرف می زنی، فتنه گران هستند.
سیم اخر و مسابقه مهم است یا کدام مجری اجرا کند؟!
هدف نمایش مجری هاست یا برنامه؟
همین رو میخواستید؟ به این غربگدا وطن فروش که خون رو دستانشه بگید بیا برگرد اونم اینجوری ضایعتون کنه؟ مماشات با این جماعت ممنوعه باید گردن ها شکست تا جامعه دوباره پاک بشه
شما فقط صداي خودتان هستيد آقاي رشيد پور
مگه نمی گید انصراف داد؟ اگه انصراف داده چرا نوشته در فرصت مناسب بر میگردم؟ مگه انصراف نداده؟ یا تیترت دروغه یا رشید پور برا صدا وسیما میمیره ولی مردم بهش اجازه ندادن بیاد دلقک بازی کنه..... التماس تفکر
همان بهتر که رشیپور برود. انگار تحفه است!!! معمولا اینجور مجری ها بیشتر در برنامه ها، برای تبلیغ رشد شخصی کار میکنند. اگر مجری خوبی باشند باید جانشین پروری کنند که صدا و سیما هم این قضیه را نمی فهمد و از مجریان مطالبه نمی کند، فقط بلد است به مجریان پول کلان بپردازد..لازم نیست که ما همیشه افراد تکراری مثل رشیدپور را تحمل کنیم که به فکر مسایل شخصی خودش است. صدا و سیما باید هشیار باشد.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست